Alla inlägg under februari 2012

Av Annica - 23 februari 2012 16:05



Sen sist jag skrev så har det inte hänt så mycket på tränings eller tävlingsfronten då det gäller agilityn eftersom Gin vilar lite från det nu.

Träningen som varit för henne nu har "bara" bestått av fysisk uppbyggnad såsom simmning, backträning, långpromenader i kuperad terräng,intervallträning, balansboll osv   .


Lilla Em hon växer så det knakar och hon är verkligen en otroligt härlig hund som jag bara tycker mer o mer om  .

Sedan sist har vi varit iväg och hållit kurs på Gotland, i Skåne och senast igår i Boxholm och hon får vara med så mycket som möjligt och träffa folk , vänja sig vid olika miljöer och träffa andra hundar osv.

 Hon är väldigt positiv och framåt och har inga problem med något av detta men jag tycker ändå att det är viktigt att hon är med och vänjer sig med så mycket som möjligt som vi stöter på.

Miljöträningen är det som jag lägger mest fokus på för henne så att hon får mogna mentalt i lugn och ro. Annan träning som vi gör ibland är att leka o kampa och varva det med sitt och ligg kommando och idag började jag även träna lite "stanna kvar" med henne.


Här kommer några härliga vinterbilder på mina små gullungar  .


                               


Innebilder:


 


   Ps. kolla divan i bakgrunden    

   


Ta hand om er

Hälsn Annica

Presentation


Här får ni läsa lite om vad Ian, Ess och Gin har för sig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Annica

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards