Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Annica - 17 maj 2010 08:14



Tusen tack till alla som på något sätt hört av sig angående Ians bortgång, ni har varit ett stort stöd för mig ! Det är så otroligt tomt här hemma och saknaden är enorm men på något sätt så går ändå livet vidare men Ian finns alltid i mina tankar och jag kommer aldrig att glömma honom   .




Gins höftleds och armbågs resultat har kommit och hon hade A höfter och armbågar UA   .



I helgen var jag i Knivsta och tävlade. Eftersom det är Belgar-Vm nästa helg så ville jag göra ordentliga kontaktfält och målet var egentligen bara att jag och Ess skulle köra ihop oss ordentligt.  

På lördagen hade vi lite oflyt i alla individuella lopp med två disk och ett femfel-lopp som resultat. Men i lagloppet var Ess felfri och laget hade 15 fel totalt (tror jag det var ). Vi kom 3:a och tog en SM-pinne   .


På söndagen känndes det lite bättre i loppen och vi fick till två felfria lopp. I agilityklassen kom vi 5:a av 77 starter och i hopploppet kom vi 4:a av 86 starter   .

I laget diskade sig tyvär Ess då både Anna och Anders gjort riktiga topp-lopp så det var ju lite typiskt   .



I dag så åker vi till Tyskland med stora förväntningar på en häftig tävling. Tävlingarna börjar inte förrens på fredag men dagarna innan dess är det veterinär besiktning, träning, invigning osv . Nytt för i år är att vi har hyrt en agilitybana i Berlin som bara vi svenskar åker och tränar på tillsammans  på onsdagen. Detta känns kanon eftersom träningen på arenan bara är några få minuter. Förra årets belgar -vm var något av det häftigaste jag varit med om och jag hoppas att det blir lika kul i år  .


Hälsn Annica

Presentation


Här får ni läsa lite om vad Ian, Ess och Gin har för sig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Annica

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards