Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Annica - 22 februari 2011 23:28



I midsommar så kommer den dubbla världsmästaren i IPO "Ivan Balabanov" till Sverige för att hålla kurs.

Jag är så otroligt glad och tacksam för jag o Gin har har haft en så enorm tur och fått en utav de exclusiva platserna som deltagare på hans kurs. Det ska bli otroligt spännande o lärorikt och jag ser verkligen fram emot det .  



Det har inte hänt så mycket sedan sist så jag kommer den här gången "bara" lägga ut lite härliga vinterbilder på mina två underbara  .


En trött tjej tar igen sig i soffan   :

    



En väääldigt kall (-22grader) men otroligt härlig morgonpromenad i söndags:

 

Det var så kallt så t.o.m Gin fick "is-skägg "   .    



Ess älskar att rulla sig i snön ,här är han på måndagens långpromenad  

    


    

Gin hittade en bra pinne som hon bar med sig hela promenaden och Ess hjälpte till att bära lite då o då    .    


  


Hälsn Annica  

Presentation


Här får ni läsa lite om vad Ian, Ess och Gin har för sig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Annica

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards