Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Annica - 3 augusti 2010 18:56


Tävlingarna på Gotland har resultatmässigt varit mitt sämsta sedan mannaminne men Ess känns riktigt bra både mentalt och fysiskt och det är det allra allra viktigaste   .


Jag har hela helgen varit sjuk och knappt haft någon röst så stackars Ess har fått dragits med en förare som varit helt orkeslös och enbart fått fram några kraxande ljud som kommenderingar. Utifrån dessa förutsättningar så har han ändå gjort riktigt bra prestationer   .

Jag strök honom i agilityklasserna varje dag eftersom jag inte mådde riktigt bra så vi körde 9 lopp totalt och utav dem var det bara två som var felfria   .

I alla de andra loppen rev han ETT hinder, en aning irriterande blev det tillslut eftersom Ess väldigt väldigt sällan river.

Efter två sådana lopp med rivningar så bröt jag loppen och tog om hindret för jag vill inte att han skulle få det som en vana . Förutom rivningarna så gjorde han loppen jätte fint, bra svängar, fina kontaktfält osv.


Det var sex lagklasser och inte ens laget hade marginalerna på våran sida i flera utav loppen men TVÅ hopplagklasser fick vi ändå till och dessa Vann vi och fick därmed två SM-pinnar     .


I morgon och på torsdag har jag kurs i Åtvidaberg !


Hälsn Annica

Presentation


Här får ni läsa lite om vad Ian, Ess och Gin har för sig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Annica

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards