Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Annica - 5 mars 2010 16:44

 

 

Välkomna till min nya blogg!

Hoppas att ni även i fortsättningen vill läsa vad vi har för oss   .

 

Den här veckan har vi fortsatt träna lydnad jag och Gin. Jag har lagt ganska mycket fokus på läggande under gång, rutan och apportering  som vi för tillfället behöver träna lite mera på.

Jag har även kört lite bett-träning med henne och lagt in skallet i bevakningssituationen.

 

I onsdags var jag tvungen att ta Ess till kiropraktorn då han hade en ordentlig låsning vid skulderbladen. Nu får han gå i sele och koppel och är inte alls nöjd med det allra helst inte då Ian och Gin passar på att reta honom heller de elakingarna   .

Nåväl tiden går fort och snart får han vara lös igen och huvudsaken är att han blir bra!

 

Vi missade tyvär ridhusträningen den här veckan p.g.a kiropraktorbesöket.

 

I helgen åker jag till Sala och har kurs  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får ni läsa lite om vad Ian, Ess och Gin har för sig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Annica

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards