Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Annica - 8 mars 2010 15:14


Äntligen äntligen så är det plussgrader ute och snön smälter, inte en dag för tidigt tycker jag  .


Det har varit så mycket snö här så staketet som är runt tomten har bara haft en knapp dm kvar och jag har varit i valet o kvalet om jag måste höja upp hela staketet eller inte. Jag har höjt det på de flesta ställen och  grabbarna skulle aldrig ta sig över hur lågt staketet än är men den lilla flickan som jag har förstår inte alls varför man inte bara kan kliva över nu när det faktiskt går och hon verkar hitta nya ställen oxå hela tiden   . Förhoppningen är nu att det ska smälta snabbt så kanske jag slipper höja hela hi hi.


Lilla fröken Gin har även hittat en ny aktivitet som hon roar sig med då hon är ute på tomten. I vanliga fall så når hon inte upp till grenarna som är på mitt päronträd men det gör hon nu då hon kan stå på snön så nu kan hon ha dragkamp med grenarna hur mycket hon vill. Trädet ser inte så jätte vackert ut men hon har i allafall roligt  .



Här är några bilder från dagen:


 Hela gänget !

   

 Gin poserar i sin nya tuffa sele :0)


  Ess


  

 Ess jagar Gin


  Bus bus bus........


  ....och åter bus.


  Ess och Ian.


  

Gänget igen :0)


Flera bilder kommer inom kort på min hemsida www.allerhundar.com

Hälsn Annica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får ni läsa lite om vad Ian, Ess och Gin har för sig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Annica

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards